Aanmeldformulier lidmaatschap

Velden met een * zijn verplicht

Veld is verplicht
De contributie bedraagt momenteel 25,00 euro en wordt jaarlijks in de maand maart geïncasseerd.
Voor inlichtingen betreffende het lidmaatschap kunt u contact opnemen met E-mail: ledenadministratie@wsvbergumermeer.nl

Aanmelden ligplaats

Verplicht veld

Veld is verplicht
Bij niet tijdig inlevering/inzending en -of betaling kan de ligplaats aan een andere gegadigde worden toegewezen.
Het jachthaven regelement, waarin onder meer de voorwaarden betreffende het gebruik van de ligplaats zijn opgenomen, staan bij reglementen onder 'De vereniging'.  Wilt u een papieren versie, deze is te verkrijgen bij de havenmeester. Een sleutel voor het gebruik van de bagagekarren aan de zuidzijde, zijn tegen een geringe vergoeding te verkrijgen bij de havenmeester. Tevens zijn de club- en Marrekrite vlaggetjes te koop op het havenkantoor.

Voor inlichtingen over deze overeenkomst kunt u contact opnemen met E-mail: secretariaat@wsvbergumermeer.nl
Het liggeld wordt jaarlijks in de maand maart middels een factuur geïncasseerd

Administratiekosten aanmelden ligplaats: 30 euro, dit bedrag wordt eenmalig in rekening gebracht.

Bijzonderheden: door lid te zijn van een watersportvereniging, kunt u wellicht korting ontvangen op uw verzekeringspremie. Tevens wordt u door uw lidmaatschap automatisch lid van het Watersport verbond.

Vervoer

Maak gebruik van de BURGUM MOBYL
voor maar € 1,- per rit p.p.

De havenmeester

Klik hieronder voor meer informatie.

TE HUUR

Op zoek naar een tijdelijke stalling voor uw boot? In het seizoen zijn er onoverdekte boxen te huur voor enkele dagen tot enkele weken.

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan contact met ons op, via één van onderstaande mogelijkheden.

Telefoon

Bezoekadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Postadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Copyright © - Watersportvereniging Bergumermeer - Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer - Privacyverklaring

Webdesign + hosting