Trailerhelling alleen voor leden en abonnementshouders

Met ingang van dit seizoen (2021) is de trailerhelling alleen (gratis) beschikbaar voor leden van onze vereniging en voor personen die een abonnement hebben afgesloten.

Abonnementshouders krijgen een sleutel waarmee ze ten alle tijde de helling kunnen gebruiken.  Losse tewaterlatingen tegen betaling zijn dus niet meer mogelijk. De losse tewaterlatingen (erin en eruit) kosten veel tijd en zijn vanwege de aanwezigheidsuren van de havenmeester in de praktijk ook niet altijd mogelijk. Dit levert over en weer frustratie op waardoor we hebben besloten alles op basis van een abonnement te doen.
U betaalt eenmalig borg (€ 30,-) voor een sleutel en een jaarlijks bedrag (€ 20,35) als abonnee. U kunt dan zelf onbeperkt gebruik maken van de helling wanneer u maar wilt.