Grote opkomst tijdens schoonmaakochtend

Met de ochtendmist hangend in de haven en een klein zonnetje aan de einder togen zaterdagochtend (26 maart) een behoorlijk aantal leden richting de haven om te helpen bij de jaarlijkste schoonmaak cq zomerklaar maken van de haven.

Maar eerst was er natuurlijk koffie en een bijpraat moment... Daarna vertrok een ieder naar de klus die er voor hem of haar lag. Steigers schoonmaken, waterslangen ophangen, water en stroom aansluiten, nieuwe picknicktafels in elkaar zetten, toiletgebouw schoonmaken et cetera.... Teveel voor 1 ochtend merkten we al gauw.

Tegen het einde van de ochtend waren de meeste klussen afgerond en kon iedereen weer huiswaarts keren. De komende tijd zullen leden van de havencommissie de andere klussen verder aanpakken. Mocht u tijd en zin hebben, laat het ons weten, we nodigen u van harte uit om (samen met ons) nog wat klussen te doen.

Iedereen die meegeholpen heeft: TIGE TANK

Vervoer

Maak gebruik van de BURGUM MOBYL
voor maar € 1,- per rit p.p.

De havenmeester

Klik hieronder voor meer informatie.

TE HUUR

Op zoek naar een tijdelijke stalling voor uw boot? In het seizoen zijn er onoverdekte boxen te huur voor enkele dagen tot enkele weken.

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Neemt u dan contact met ons op, via één van onderstaande mogelijkheden.

Telefoon

Bezoekadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Postadres:
WSV “Bergumermeer”
Burgumerdaam 51
9251 GC Burgum

Copyright © - Watersportvereniging Bergumermeer - Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer - Privacyverklaring

Webdesign + hosting