Feest mee tijdens ons 101 jarig bestaan!

Vorig jaar bestond onze vereniging (WV Bergumermeer) 100 jaar. Vanwege covid konden we daar toen helaas weinig aan of mee doen. mee tijdens ons 101 jarig bestaan!
Toen zeiden we al: dan vieren we volgend jaar gewoon ons 101 jarig bestaan. Dat gaat gebeuren op zaterdag 17 september aanstaande. We komen daar middels e-mails aan onze leden nog uitgebreid op terug, maar hier alvast een tipje van de sluier.

Wat gaan we doen.
We maken er een soort mini watersportdag van met afsluitend een BBQ voor de leden. Overdag worden er 3 sup clinics georganiseerd en kan de jeugd (al of niet met vriendinnetje, vader, moeder, opa of oma ) in een doorzichtige plasticbal over het water lopen. Wie wil dat nou niet?
Verder zal shantikoor de Pypkesjongers uit Suwâld een aantal optredens verzorgen.

Daarnaast gaan we inventariseren of er belangstelling is voor een zogenaamde kofferbakverkoop van overbodige watersportspullen. Wij noemen dat voor deze gelegenheid: steiger of kajuitverkoop. Ook hierover krijgen de leden nog een mail.
Dus…. noteer deze datum (17 september vanaf 14:00 uur) alvast in uw agenda